Post by terpbankressundting on Feb 3, 2022 1:16:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Disney Frozen Free Fall ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Disney Frozen Free Fall IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrænset alle ▞▞▞
▞▞▞ Disney Frozen Free Fall 2022 version ▞▞▞
Disney Farv og leg APK 1.0 (Android App) - Download
Et acceptabelt match-3 med nuttethed til overs i lille Elsa/Anna, og en mildt sagt interessant verdensopbygningssideopgave.
ville være bedre, hvis der var flere træk for nogle niveauer
Seriøst rodet efter sidste opdatering med "ferietraditioner!". Kan ikke lukke det arendelle tilbud om at spille almindelige niveauer. Det er kun "Lad os gå!", ingen mulighed for at springe over. Arendelle virker ikke. Appen lukker og genstarter uanset hvad - genstart, cacherensning, sletning af app og installer den igen. Jeg håber, der er nogen i udvikling, der ser på problemet, men tvivler på, at noget ændrer sig... Rodet. Forsøgte at "nå supportteam", som det blev anbefalet nedenfor -også umuligt at stille spørgsmål.
Der er ikke noget at klage over
sjovt og frustrerende lol. Jeg kan ikke spille på Galaxy tablet
Efterhånden som du kommer videre gennem spillet, bliver det sværere og sværere at klare niveauerne. Men hvis du køber specielle varer for rigtige penge, bliver det nemt at gøre. På denne måde tvinger spillet dig næsten til at foretage køb i appen. Det kunne være i orden, men! Forestil dig et lille barn, der spiller dette spil og har frustrerende oplevelse, men alligevel har meget lidt anerkendelse af, hvad penge er. De ville konstant forsøge at forfølge deres forældre til at købe specielle genstande. Det her er SÅ LAVT. Det her er SÅ FORKERT
Forsigtig....dette spil er mere vanedannende, end jeg havde forventet, jeg er i øjeblikket på jagt efter et 12-trinsprogram til frit fald. Går ind i den forkerte i sidste uge.... Tilsyneladende er frit fald slet ikke som fri base. Så jeg spillede stille og roligt mine 5 liv på bagerste række og sneg mig ud, før nogen ringede til psykafdelingen for at hente mig. Er der andre, der erfarne.....åh ....liv bliver genopfyldt....søde disney, lad os lege!
Jeg spiller første gang
For mange annoncer
Ny opdatering vil nu blive rettet og tilbage til notmal
...Hvis du har problemer med at lægge vanedannende spil fra dig igen. 5 stjerner når det ikke tømmer batteriet på samme måde længere..
Dette var fantastisk, men kan ikke downloade opdateringen tog alle mine andre spil væk for at gøre det, og det vil stadig ikke downloade, at læse andres anmeldelser virker meningsløst at slette og gendownloade, da du mister alt, hvad du har, skam, men du vil ikke have min brugerdefinerede igen på dette spil, hvorfor kunne jeg ikke spille uden at opdatere?
Sjovt og underholdning
Sjovt og interessant. Langsom belastning i nogle områder.
Den seneste opdatering har gjort niveauerne eksponentielt vanskeligere. Snap penge.
15 minutter stadig ikke engang installeret eller viser nogen fremskridt. helt ny tablet intet på den.
Nød det generelt indtil sidste gang jeg opdaterede det. Det tager evigheder at åbne nu og åbner sig selv flere gange, før jeg kan spille. Så i går, efter at have tjent flere niveauer og flere varer i Arendel, gemte den alle mine købte varer og fik mig til at starte Arendel fra bunden, som om det var min første gang at spille i den sektion og ville have mig til at gentjene varer, jeg allerede havde tjent i butikken kl. At bestå så mange niveauer igen og fjerne det guld, jeg havde tjent, var langt mere end det opstartsguld, det efterlod mig. Meget skuffet. Gør alle udfordringerne ikke det værd længere og slet ikke værd at spille, hvis det du tjener bare kan tages væk når som helst og tvinges til at starte forfra.
Brug for hjælp. Spillet er opdateret, men sidder fast. Vil ikke lade mig spille nogen niveauer.
Jeg kan ikke spille dette spil
Spillet fryser efter at have afsluttet fase i opgavebrættet. Løs problemet hurtigst muligt
God app til børn
Afslappende og sjov
esker spillet og på en måde gå ind i verden.
Bedre en noget andet spil
Det er interessant spil, men jeg kan ikke oprette forbindelse til arandelle, det er irriterende.
sjovt spil, fantastisk måde at fordrive tiden på, men en smule for afhængig af mikrotransaktioner. men sjovt nok til at garantere 5 stjerner uanset.
Skøn musik roligt og underholdende ligesom det skal være
Det er ligesom enhver anden app. Også fyldt med annoncer. Bare fint.
Ikke sikker på, hvorfor x'et nogle gange bare ikke falder ind i brættet. Jeg har spillet dette ene niveau flere gange, og jeg har haft så mange som 12 træk uden mulighed for at vinde, fordi x'et aldrig dukker op. Helt ærligt, det føles som om de holder dig på niveauer for at bygge flere niveauer ud. Så du sidder fast ved at spille og taber det samme niveau igen og igen og igen uden nogen åbenbar grund. Så bliver det pludselig super nemt...
Sjovt, men mikrotransaktionerne er ret påtrængende
Har fået en ny telefon og kan ikke logge ind på min Jam city-konto, tastaturet dukker ikke op. Login-skærmen. Hvad så? Ret venligst
Spillet begyndte at have problemer med at genstarte liv. Efter et par timer viser den stadig 0 liv og tid til at genstarte 39 min... Efter jeg har fået 1 ekstra liv fra at se annoncen, tiden indtil nyt liv genstarter til 30 min igen
Det er et sjovt spil
det bedste spil nogensinde, nyd at smadre is og tilbe Olaf
Ændrede min vurdering, da jeg var midt på en stige af niveauer, som alle skulle vindes - og brugte et antal boostere! - når der skete en opdatering. Alt var tabt, og jeg er ret dampet.
Elsk dette!!