Post by terpbankressundting on Feb 3, 2022 1:13:30 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ SAMURAI II: VENGEANCE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ SAMURAI II: VENGEANCE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkt munten ▞▞▞
▞▞▞ SAMURAI II: VENGEANCE 2022 version ▞▞▞
De game is erg mooi om naar te kijken, maar tegen 2020-normen is hij behoorlijk oud geworden .... Het verhaal en de gameplay zijn erg lineair en de game zelf is erg kort..... Al met al is het een goede game om te hebben en speel voor korte sessies....
Probleem met controller
Blijft me uit het spel schoppen en me naar de Play Store sturen
Download keer op keer mislukt, geen reactie van ontwikkelaar.
Ik werd ertoe gebracht te geloven dat dit spel controllers volledig ondersteunt, maar het werkt alleen met de joystick, maar niet met knopinvoer om aanvallen uit te voeren, dus het is vrijwel zinloos om een controller te gebruiken 😒. Het is daarom niet echt een premium product. Valse en misleidende reclame, zeer teleurstellend.
Gamepad werkt niet. Kan niet spelen. Betaald voor een spel dat niet te spelen is. Mibox Android TV gebruiken... waarom? er staat gamepad-compatibel
Als het meerdere keren mislukt in het midden van de niveaupoorten, werkt de switcher niet. Er zal geen vijand beschikbaar zijn.
Kan het ook niet downloaden. Samsung boeit.
Het is een goed spel, maar bevriest willekeurig mijn HTC-sensatie.....
Kan het spel niet openen, blijf me een FC geven !! Galaxy S2
Ik geniet van het spel, maar ik moest het twee keer kopen... Een keer voor mijn xoom en een keer voor mijn Galaxy S 2.
Verpest de telefoon wanneer u pauzeert of het gamemenu opent vanuit het pauzescherm. Moet de telefoon elke keer opnieuw opstarten ... HTC-sensatie.
SAMURAI II VENGEANCE V 1.3.0 MOD APK - APK Google
De game werkt niet meer goed op Android TV omdat hij de knoppen van de controller niet oppikt om aan te vallen, maar alleen om te bewegen. Anders is het spel zelf prachtig zonder advertenties (halluleluja!). Madfinger, als je er nog bent, overweeg dan om de game te updaten.
De best uitziende game ooit gezien op het Android-apparaat ooit.
Goed spel. 60 fps, mooie texturen... Jammer dat ik het upgradevenster op mijn xperia play niet kan openen... It.doesnt.save ook
Ik haat de iDevices absoluut en zou geen stom product van Apple willen kopen om Samurai: Way of the Warrior te spelen.
ik heb net de betaalde versie gekocht, want het is een van degenen waarmee ik ben opgegroeid.
Eerlijk gezegd geef ik de voorkeur aan de vorige versie van deze game boven deze recente. Ik kan de samoerai niet besturen in deze nieuwe versie. probeer het alsjeblieft te repareren. De besturing is echt waardeloos.
crashen
Ik heb net een motorola xoom 2 eerste app gekocht. Ik keek er echt naar uit om het te spelen, wat een teleurstelling ik sterf elke keer als ik een keer geraakt wordt en tik om door te gaan, werk niet, dus om het niveau te voltooien moet ik het hele niveau doen zonder één keer geraakt te worden, plzzzz fix zoals het eruit ziet als een gd-spel.
Ik besteed de helft van de tijd aan het kijken naar de zijkant van het scherm om te zien of mijn knopinvoer wordt bevestigd en de combo wordt voltooid. Vervelend om de laatste knop meer dan n ingedrukt te houden totdat deze wordt bevestigd. Heeft ook een blokkeerbeweging nodig. Anders geweldige game coole graphics.
... www.fwdmagazine.be/news/the-seven-samurai-is-gerestoreerd-in-4k ... be/news/logitech-introduceert-beschermende-case-voor-ipad-air-2-en-ipad-mini
Zal niet eens downloaden!
Gamepad werkt niet. Ik kan rondrennen, maar verder niets.
Tout petit, Key kpop 2014, Iphone 6 plus breaks in half, Poljo oglasi moj auto, ... Ocp oracle certified professional java se 8 programmer ii study guide
SAMURAI II: VENGEANCE мод: 100% работает на 29872 приборы, проголосовал 44, разработан Madfinger Games, much money..
Het was een goede game, maar ik kreeg mijn geld terug. Gewoon niet mijn speelstijl.
Geen gamepad-ondersteuning?
Registreert de aanvalsknop niet op nexus-speler en is teleurgesteld
18.00Connections II: Whodunnit? 18.30 Beyond 2000. ... 20.00 V comme Vengeance, se rie tv-films. ... 16.05 Samurai Pizza Cats.
Kon niet installeren op HTC EVO 3D, verspilling van mislukking: (ik heb het twee keer geprobeerd en vervolgens terugbetaald na het lezen van opmerkingen, ik wilde niet het risico lopen dat ik niet kon terugbetalen.
De Top 25 games die je iPad, iPhone en iPod Touch zullen verslaan ...
Stressvolle en repetitieve verspilling van geld, het enige goede aan het is de grafische weergave